Patagonia P-6 Logo LoPro Trucker Hat - Navy Blue

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 090 Kč
Skladem

Kšiltovka trucker bližšího střihu má přední díl z organické bavlny, zadní díl ze síťoviny z recyklovaného polyesteru a nastavitelné zapínání na patentky. Šitá s certifikací Fair Trade Certified™.

 

68 % našich látek v této sezóně je vyrobeno z recyklovaných materiálů. Méně než 10 % celosvětově vyráběných vláken je vyrobeno z recyklovaných materiálů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Funkce
Šestipanelový design Trucker s kulovou čepicí
Šestipanelová kšiltovka typu trucker se síťovaným zadním dílem, tradičním střihem s kšiltovkou a zapínáním na patentku.

Tkanina ze 100% organické bavlny
Přední část a čelenka z plátna z organické bavlny

Okraj ze 100% recyklovaných rybářských sítí
Křidélko ze 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus®

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
85 g

Materiály
Přední část korunky a bankovka: 100% organické bavlněné plátno o hmotnosti 7,5 unce
Zadní koruna: 3oz 100% recyklovaná polyesterová síťovina
Okraj: NetPlus®: 100% recyklovaná rybářská síťovina
Šité s certifikací Fair Trade Certified™

 

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz