Patagonia Ultralight Black Hole® Mini Hip Pack 1L - Patchwork: Subtidal Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
899 Kč
Skladem

Tento odolný a lehký bederní vak o objemu 1 litr unese jen to nejnutnější a v případě nepoužívání se schová do vlastní kapsy. Vyroben ze 100% recyklované tkaniny na tělo, podšívky a popruhů. Nastavitelný popruh se roztahuje od 8" do 36". Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

 

Patchwork: Subtidal Blue

Detailní informace

Detailní popis produktu

Lehká a přitom pevná 100% recyklovaná tkanina
Vyrobeno z lehkého recyklovaného nylonového ripstopu, který je odolný vůči povětrnostním vlivům a je velmi dobře sbalitelný.

Dvě organizační kapsy
Hlavní přihrádka má kapsu na zip a navíc je zde bezpečnostní kapsa na zip pro uložení drobných předmětů.

Měkký, univerzální bederní pás
Měkký opasek z proutí ve tvaru rybí kosti umožňuje pohodlné nošení kolem pasu nebo ve stylu bandolier.

Snadno se dá vycpávat pro snadné skladování
Snadno se schová do vlastní kapsy pro snadné uložení

Objem balení
Objem balení je 1 litr

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
100 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz