Baby Cap Cool Daily Crew - Single Fin - Patagonia

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
790 Kč –20 %
Baby Cap Cool Daily Crew - Single Fin - Patagonia
790 Kč –20 % 632 Kč
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Lehký pohodlný top s výstřihem pro miminka; vyrobené z naší prodyšné tkaniny Capilene® Cool Daily s odolnou kontrolou zápachu HeiQ® Fresh a ochranou proti slunci 50+ UPF. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Elastická tkanina z 50-100 % recyklovaného polyesteru zajišťuje vynikající pohyblivost; s technologií miDori™ bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost HeiQ® Fresh odolná ochrana proti zápachu a ochrana proti slunci 50+ UPF.
  • Hladká žerzejová tkanina je příjemná na kůži a snadno vklouzne pod vrstvy.
  • Celopropínací top s dlouhými rukávy a raglánovými rukávy pro pohyb a pohodlí.
  • Elastický žebrový úplet u krku pro snadné oblékání a svlékání
  • Konstrukce s plochými švy po celé délce zabraňuje odírání.
  • Umělci podle barevného kódu: Jonas Claesson (TTWE TTIB); Simon Charriere (IFBG); Patagonia original art (TIFX)
  • Šito s certifikací Fair Trade Certified™

Hmotnost:
53,86 g (1,9 oz)

Tkanina
Pevná látka: 100% recyklovaný polyesterový žerzej o hmotnosti 3,7 oz. Vřesové a křížové barvy: Materiál: 3,7 unce 100% polyesterový (50% recyklovaný) žerzej. Vše s technologií miDori™ bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost HeiQ® Fresh s trvanlivou ochranou proti zápachu a ochranou proti slunci 50+ UPF. Tkanina je certifikována jako schválená pro bluesign®. Šité s certifikací Fair Trade Certified™

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz