Baby Cap Cool Daily Crew - Single Fin - Patagonia

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
790 Kč
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Lehký pohodlný top s výstřihem pro miminka; vyrobené z naší prodyšné tkaniny Capilene® Cool Daily s odolnou kontrolou zápachu HeiQ® Fresh a ochranou proti slunci 50+ UPF. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Stretchy 50-100% recycled polyester fabric provides superior mobility; with miDori™ bioSoft for added wicking and softness HeiQ® Fresh durable odor control and 50+ UPF sun protection
  • Smooth jersey fabric is comfortable against skin and slides easily under layers
  • Full-coverage long-sleeved top with raglan sleeves for movement and comfort
  • Stretchy rib-knit neck opening for easy on/off
  • Flat-seam construction throughout prevents chafing
  • Artists by color code: Jonas Claesson (TTWE TTIB); Simon Charriere (IFBG); Patagonia original art (TIFX)
  • Fair Trade Certified™ sewn
Weight
  • 53.86 g (1.9 oz)
Fabric
  • Solids: 3.7-oz 100% recycled polyester jersey. Heathers and cross-dyes: 3.7-oz 100% polyester (50% recycled) jersey. All with miDori™ bioSoft for added wicking and softness HeiQ® Fresh durable odor control and 50+ UPF sun protection. Fabric is certified as bluesign® approved. Fair Trade Certified™ sewn

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz