Dětská kšiltovka Patagonia Kids' Trucker Hat P-6 Logo: Steam Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
790 Kč
Skladem

Dětská čepice Trucker má přední korunku a obojek z organické bavlny, zadní část ze síťoviny z recyklovaného polyesteru a nastavitelný střih. Šité s certifikací Fair Trade™.

Recyklované – 68 % našich látek v této sezóně je vyrobeno z recyklovaných materiálů. Méně než 10 % celosvětově vyrobených vláken je vyrobeno z recyklovaných materiálů

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Plátno z organické bavlny/recyklovaná polyesterová síťovina

    Vyrobeno z plátna z organické bavlny se zadní stranou ze síťoviny z recyklovaného polyesteru

  • Velký přední kšilt

    Velký kšilt poskytuje ochranu před sluncem

  • Větraná síťovaná záda

    Síťovaná tkanina má ventilační otvory pro pohodlí

  • Nastavitelné zadní patentky

    Nastavitelné patentky v zadní části přizpůsobí střih; snadno tvarovatelný účet

  • Prostorná a navíc čelenka odvádějící vlhkost

    Velký objem pojme velké vlasy; čelenka odvádějící vlhkost

  • Podpora lidí, kteří vyrobili tento produkt

    Fair Trade Certified™ šité, což znamená, že lidé, kteří to vyrobili, získali prémii za svou práci

  • Země původu

    Vyrobeno v Číně.

  • Hmotnost

    94 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz