M's Cap Cool Daily Graphic Shirt - Iggy Blue X-Dye - Patagonia

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 190 Kč
Vyprodáno Vyprodáno Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Náš nejuniverzálnější technický top je vyroben pro použití na stezkách nebo na vodě s odolnou kontrolou zápachu HeiQ® Fresh a ochranou proti slunci 50+ UPF. Tyto svršky jsou navrženy tak, aby vám zajistily pohodlí, když tvrdě pracujete v chladných až horkých podmínkách, a jsou vyrobeny z 50–100 % recyklovaného polyesteru. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Vsazené rukávy pro lepší pohyblivost a padnutí
  • Strečová tkanina poskytuje větší pohodlí při aktivitách ve vodě i mimo ni
  • Vyrobeno z materiálu miDori™ bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost a z odolného materiálu HeiQ® Fresh proti zápachu, který udržuje svěžest.
  • Ochrana proti slunci 50+ UPF
  • Umělci podle barevného kódu: Neil Hubert (FHWH FZSE); Jeff Canham (TVCX);
  • Patagonia original art based on art by Lucas Dorward (FGYX);Patagonia original art (PLFE BOLF BOLW SGYX BIBX MGOX AIRX)
  • Šité s certifikací Fair Trade Certified™
    • Hmotnost
      127,57 g (4,5 oz)

      Tkanina
      Pevná látka: 100% recyklovaný polyesterový žerzej o hmotnosti 3,7 oz. Vřesové a křížové barvy: Materiál: 3,7 unce 100% polyesterový (50% recyklovaný) žerzej. Vše s technologií miDori™ bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost HeiQ® Fresh s trvanlivou ochranou proti zápachu a ochranou proti slunci 50+ UPF. Tkanina je certifikována jako schválená pro bluesign®. Šité s certifikací Fair Trade Certified™

    Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

    Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

    Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

    Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz