Patagonia '73 Skyline Trad Cap - Black

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 090 Kč –20 %
Patagonia '73 Skyline Trad Cap - Black
1 090 Kč –20 % 872 Kč
Skladem

Grafika Skyline z roku 73 vychází ze štítku, který jsme kdysi šili na oblečení Patagonia. Přesunuli jsme se do současnosti a podnikáme, abychom zachránili naši domovskou planetu. Šetření zdrojů je jedním ze způsobů, jak pomoci, a proto má tato čepice kšilt vyrobený z plně sledovatelných 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus® od společnosti Bureo. Tato šestipanelová čepice z organické bavlny má vzadu nastavitelný pásek a je připravena na všechno. Šitá s certifikací Fair Trade Certified™.

Fair Trade
83 % naší řady je šito s certifikací Fair Trade Certified™. To je více Fair Trade stylů než u jakékoli jiné značky oblečení.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Šestipanelová kšiltovka s nízkou korunkou, bez struktury, s nastavitelným zapínáním na látkový pásek.

Vyrobeno ze 100% organické bavlny
Plátěná čepice a čelenka z organické bavlny

Okraj ze 100% recyklovaných rybářských sítí
Křidélko ze 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus®

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Číně.

Hmotnost
85 g (3 oz)

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz