Patagonia Baby Retro Pile Fleece Jacket - Be a Friend Dark Camel

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
2 190 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Měkká, příjemná bunda ze 100% recyklovaného fleecu udrží děti v teple. Má mírně zašpičatělou kapuci (poklona našim přátelům skřítkům), zapínání na patentky, našité kapsy, žebrované manžety a košilový lem pro větší krytí. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Recyklovaný polyesterový fleece
Vyrobeno ze 100% recyklovaného polyesterového oboustranného střižového materiálu, který se snadno udržuje a hřeje.

Kapuce se špičatým zakončením
Útulná kapuce má v horní části mírně špičatou špičku - drobné přikývnutí na naše imaginární lesní přátele.

Raglánové rukávy
Raglánové rukávy zajišťují neomezenou pohyblivost

Přední kapsa z proutí ve tvaru rybí kosti
Přední léga z organické bavlny ve tvaru rybí kosti má nadměrné patentky.

Kapsy na ruce
Útulné kapsy na ruce

Žebrové manžety a košilový lem
Manžety z žebrového úpletu; nabraný košilový lem pro větší krytí

Odolná konstrukce a výroba v továrně s certifikací Fair Trade™
Tento oděv je vyroben s ohledem na opotřebení a je opatřen naším štítkem ID; tento styl je vyroben v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Země původu
Vyrobeno na Srí Lance.

Hmotnost
221 g (7,8 oz)

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz