Patagonia Baby Retro-X® Fleece Hoody - Natural w/Cascade Green
Detailní popis produktu
100% recyklovaný polyesterový fleece a podšívka
Tato měkká, pohodlná a větruodolná mikina s kapucí je vyrobena ze 100% recyklovaného polyesteru Repreve® s vlasem o délce ½ palce, certifikovaného společností OceanCycle a pocházejícího z pobřežních komunit ohrožených znečištěním plasty. Pro větší ochranu před větrem je podšita 100% recyklovaným polyesterovým taftem.
Třídílná kapuce
Třídílná kapuce poskytuje teplo a perfektně sedí.
Celopropínací zip uprostřed předního dílu
Celopropínací zip uprostřed předního dílu s vnitřní větruvzdornou klopou a lemováním z popruhu chrání před nepříznivými povětrnostními vlivy a popruhem pro snadné používání.
Kapsy na hrudi a kapsy na zahřátí rukou
Dvě kapsy na zahřátí rukou a jedna kapsa na hrudi.
Elastické lemování
Elastické lemování u otvoru kapuce, zipu uprostřed přední strany, manžet a spodního lemu (s zakřiveným detailem vpředu pro bezpečné uchycení)
Snadné skladování
Poutko na ramínko uprostřed zadní části krku.
Odolná konstrukce a výroba v továrně s certifikátem Fair Trade Certified™.
Tento oděv je vyroben s ohledem na dlouhou životnost a je opatřen naší identifikační značkou Hand-it-along. Byl vyroben v továrně s certifikátem Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Dětské mikiny a bundy |
|---|---|
| EAN: | Zvolte variantu |
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).
