Patagonia Black Hole Duffel Bag 55L - Ridge Rise Moonlight: Sleet Green
Detailní popis produktu
Specifikace a funkce
Extrémně odolná, počasí odolná, 100% recyklovaná tkanina
Vyrobeno z lehkého, ale extrémně odolného 100% recyklovaného polyesteru ripstop s laminátem z TPU fólie, který vytváří tkaninu odolnou proti povětrnostním vlivům, oděru a vysoce sbalitelnou; podšívka ze 100% recyklovaného polyesteru s odolnou polyuretanovou vrstvou.
Plně přístupná hlavní přihrádka
Horní zip umožňuje široké otevření tašky pro rychlý přístup do celého hlavního prostoru; když je taška prázdná, strčí se do vlastní kapsy pro kompaktní a samostatné uložení.
Odnímatelné ergonomické ramenní popruhy
Polstrované, odnímatelné ramenní popruhy umožňují nosit tašku Black Hole® Duffel jako batoh a lze je odepnout, když se nepoužívají; vyztužené rukojeti odolávají příliš horlivým pracovníkům odbavujících zavazadla.
Přístupná vnitřní organizace
Boční kapsa na zip je přístupná zvenku nebo zevnitř tašky; vnitřní síťovaná kapsa ve víku udržuje základní věci uspořádané a po ruce.
Polstrovaná základna
Polstrovaná základna chrání obsah brašny před nerovnostmi terénu a tvrdými nárazy.
Pevné řetízky Daisy
Vnější řetízky jsou robustní a vyztužené a poskytují nesčetné možnosti upevnění dalšího vybavení.
Objem tašky
Objem tašky je 55 litrů
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
1165 g
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).