Patagonia Corduroy Cap

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 390 Kč –20 %
Patagonia Corduroy Cap
1 390 Kč –20 % 1 112 Kč
Skladem

Tato nestrukturovaná šestipanelová čepice s kšiltem vyrobeným z organické bavlny je vyrobena z plně sledovatelných 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus® a hodí se na dny strávené na pláži, na stezce nebo kdekoli jinde. Šitý s certifikací Fair Trade Certified™.

Fair Trade
83 % naší řady je šito s certifikací Fair Trade Certified™. To je více Fair Trade stylů než u jakékoli jiné značky oblečení.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tkanina z organické bavlny
Vyrobeno z odolného manšestru z organické bavlny

Udržujte nízký profil
Nestrukturovaná šestipanelová čepice s nízkým střihem; lem je vyroben ze 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus®.

Nesvědí, neškrábe
Podšívka korunky a vnitřní čelenka jsou vyrobeny z plátna z organické bavlny pro pohodlí bez svědění

Je nastavitelná
Nastavitelné zapínání vzadu

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Číně.

Hmotnost
88 g

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz