Patagonia Men's Boardshort Logo Pocket Responsibili-Tee - Stone Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 250 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Klasická grafika na tričku Patagonia s nejnižší uhlíkovou stopou, které je vyrobeno z recyklovaných látek. Využitím zbytků látek a recyklovaných lahví tento 100% recyklovaný oděv snižuje naši závislost na původních materiálech. Šité s certifikací Fair Trade™.

 

Recyklovaný
68 % našich látek v této sezóně je vyrobeno z recyklovaných materiálů. Méně než 10 % celosvětově vyrobených vláken je vyrobeno z recyklovaných materiálů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Snažíme se zachránit naši domácí planetu

    Tričko Patagonia s nejnižší uhlíkovou stopou je vyrobeno ze 100% recyklovaných látek

  • Klasická Pocket Crew

    Styl s výstřihem a náprsní kapsou je klasický a všestranný.

  • Žebrovaný krk a podlepená ramena

    Žebrování u krku a podlepené ramenní švy pro pohodlí a udržení fit

  • Rovný lem

    Toto tričko má rovný lem a lze jej nosit zastrčené nebo volně venku

  • Inkousty bez PVC a ftalátů

    Sítotiskové inkousty neobsahují PVC ani ftaláty

  • Podpora lidí, kteří vyrobili tento produkt

    Fair Trade Certified™ šité, což znamená, že lidé, kteří to vyrobili, získali prémii za svou práci

  • Země původu

    Vyrobeno v Mexiku.

  • Hmotnost

    213 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz