## TEXT: SLEVY AŽ 60 % LINK: /slevy/ ##

Patagonia P-6 Logo LoPro Trucker Hat - New Navy

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 090 Kč
Skladem

Kšiltovka trucker s nízkou korunkou, která je vyrobená z plně sledovatelných 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus® od společnosti Bureo, má vpředu organickou bavlnu, vzadu síťovinu z recyklovaného polyesteru a nastavitelné zapínání na patentky. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Šestipanelový design Trucker cap
Šestipanelová kšiltovka trucker s nízkou korunkou a síťovaným zadním dílem a tradičním střihem s kšiltovkou s míčem

Přední strana ze 100% plátna z organické bavlny a zadní strana ze 100% recyklované polyesterové síťoviny.
Přední koruna a kšilt jsou vyrobeny ze 100% organického bavlněného plátna a zadní koruna je ze 100% recyklované polyesterové síťoviny.

Okraj ze 100% recyklovaných rybářských sítí
Okraj je vyroben ze 100% recyklovaných rybářských sítí NetPlus®.

Nastavitelný střih
Nastavitelné zapínání na patentku

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
85 g

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Čepice, kšiltovky, rukavice
EAN: 196924556836

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz