Patagonia - Surf Is Where You Find It

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
690 Kč
Skladem

Říká se, že druhá nejlepší věc na surfování je potom o něm mluvit. 

Gerry Lopez, jeden z nejuznávanějších surfařů všech dob, přivádí čtenáře do intimně osobního sportu s Surf Is Where You Find It, sbírkou příběhů, které vyprávějí o děsivých vlnách, epických útocích a hrdinech, se kterými se na vodě setkáme celý život.

Lopez cestoval za surfováním po celém světě, od vyrůstání na Havaji v 50. a 60. letech, přes hledání barelů v raných dnech v Pipeline až po průkopnické legendární místa jako Uluwatu a G-Land v Indonésii. Ale pro něj nejvíce vyčnívali lidé. Surf Is Where You Find It, původně vydaná v roce 2008, uchovává vzpomínky na minulé surfařské éry a připomíná ty, kteří pomohli utvářet dnešní svět surfování.

Nyní, o deset let později a více než 50 000 kopií, Patagonia znovu uvádí na trh klasiku surfování v plně přepracovaném vydání s novými fotografiemi. Těchto 38 příběhů a stovky fotografií, které jsou načasované tak, aby korespondovaly s vydáním nového dokumentu o Gerrym produkovaném neméně legendární surfařkou a skateboardistkou Stacy Peraltou, nabízejí o Gerrym více než kdy předtím. Gerry na těchto stránkách vzdává hold těm, kteří formovali dnešní surfování – surfování kdykoli, kdekoli a jakýmkoli způsobem.

Zahrnuje předmluvy Roba Machada a zakladatele The Surfer's Journal Steva Pezmana.

Detailní informace

Detailní popis produktu

ISBN 9781938340949
Autor Lopez Gerry
Vydavatel Patagonia Inc
Vazba Paperback
Rok vydání 2022
Počet stran 416

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz