Patagonia - Ultralight Black Hole® Mini Hip Pack - Belay blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
990 Kč
Skladem

Tento odolný a lehký bederní vak o objemu 1 litr unese jen to nejnutnější a v případě nepoužívání se schová do vlastní kapsy. Vyroben ze 100% recyklované tkaniny na tělo, podšívky a popruhů. Nastavitelný popruh se roztahuje od 8" do 36". Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Lehká a přitom pevná 100% recyklovaná tkanina

Lehký recyklovaný nylonový ripstop je odolný vůči povětrnostním vlivům a vysoce sbalitelný.

Dvě organizační kapsy

Hlavní přihrádka má kapsu na zip a navíc je zde bezpečnostní kapsa na zip pro uložení drobných předmětů.

Měkký, univerzální bederní pás

Měkký opasek z rybí kosti umožňuje pohodlné nošení kolem pasu nebo ve stylu bandolier.

Lehký a plnitelný

Snadno se schová do vlastní kapsy pro snadné uložení

Objem bederního pouzdra

Objem batohu je 1 litr

 

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili

Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu

Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost

100 g

 

Pokyny pro péči

Praní v ruce, nebělit, nežehlit

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz