Patagonia W's Capilene® Cool Daily Graphic Shirt - Waters

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 190 Kč –16 %
patagonia-w-s-capilene-cool-daily-graphic-shirt-waters
1 190 Kč –16 % 990 Kč
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Náš nejuniverzálnější technický top je určen pro použití na stezce i na vodě. Je elastický, rychleschnoucí a s technologií HeiQ® Pure proti zápachu, takže vám zajistí pohodlí při náročné práci v podmínkách od chladných po horké. Vyrobeno z 50-100 % recyklovaného polyesteru a ušito s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Konstrukce rukávů se vsazeným rukávem
Vsazené rukávy pro lepší pohyblivost a přizpůsobení.

Lehká, měkká a odpouštějící tkanina
Rychleschnoucí strečová tkanina poskytuje větší pohodlí při aktivitách ve vodě i mimo ni.

Odvod vlhkosti a úprava proti zápachu
Tkanina má úpravu MiDori® bioSoft pro větší odvod vlhkosti a měkkost a HeiQ® Pure proti zápachu, který udržuje svěžest.

Design s minimem švů
Minimální počet švů a prošití, které pomáhají omezit odírání.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno na Srí Lance.

Hmotnost
105 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz