Patagonia - W's Silent Down Long Parka Black

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
9 490 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Jedna z nejměkčích péřových bund, které jsme kdy vyrobili. Navržena s ohledem na pohodlí a teplo, aby byla tou nejlepší parkou, kterou potřebujete, když udeří chladné počasí. Zkombinovali jsme pružný svrchní materiál ze 100% polyesteru (70% recyklovaného) se 100% izolací z recyklovaného prachového peří (kachní a husí peří regenerované z výrobků z prachového peří). Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Dvoucestný zip po celé délce
Díky dvoucestnému zipu po celé délce uprostřed přední strany je oblékání a svlékání parky hračka; krytá léga pro ochranu proti větru, zajištěná kovovými patentkami.

Zateplená kapuce
Zateplená kapuce se skrytými nastavovacími šňůrkami, které se stahují a zajišťují ochranné teplo.

Kapsy na ruce
Kapsy na ruce jsou podšité měkkým mikrobrushovaným žerzejem a zajištěné patentkou.

Vnitřní kapsa
Zajištěná vnitřní kapsa na zip udržuje cennosti v bezpečí.

Délka ke kolenům

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
986 g (34,78 oz)

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz