Patagonia W's Synch Jacket - frontera: marble pink

Akce
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 790 Kč –20 %
mikina Patagonia W's Synch Jacket - frontera: marble pink
3 790 Kč –20 % 3 032 Kč
Skladem Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Uvolněná bunda s límečkem a celorozepínacím zipem vyrobená z oboustranného polyesterového rouna Synchilla® 95-100 % z recyklovaného polyesteru, které vás udrží v teple. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 

Středně silný 95-100% recyklovaný polyesterový fleece
Vyrobeno ze středně těžkého oboustranného polyesterového rouna Synchilla® 95-100 % recyklovaného polyesteru.

Celopropínací design
Bunda s celorozepínacím límcem na zip.

Kapsy na ruce na zip
Přední kapsy se zapínáním na zip a taháčky na zip s horolezeckým lanem udrží cennosti v bezpečí a ruce v teple.


Kontrastní tkanina na límci a kapsách je vyrobena ze 100% recyklovaného nylonu s povrchovou úpravou DWR (odolná vodoodpudivá úprava).

Náprsní kapsa na zip
Kontrastní levá náprsní kapsa na zip s taháčkem na zip s logem udrží cennosti v bezpečí.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Nikaragui.

Hmotnost
405 g (velikost S)

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz