Patagonia Women P-6 Mission Organic T-Shirt

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 190 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Snažíme se zachránit naši domovskou planetu. Pracujeme na ochraně míst, která máme rádi, a zachování zdrojů je toho součástí. Protože je toto tričko pro každodenní nošení vyrobeno z organické bavlny, spotřebuje o 84 % méně vody a vytváří o 16 % méně CO2 než běžné bavlněné tričko. Šité s certifikací Fair Trade™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • Vyrobeno z měkké 100% organické bavlny

    Organická bavlna vypěstovaná v USA pochází z členských farem Texaského marketingového družstva pro organickou bavlnu

  • Klasická posádka

    Styl Crewneck je klasický a všestranný 

  • Žebrovaný krk a podlepená ramena

    Žebrování u krku a podlepené ramenní švy pro pohodlí a udržení fit

  • Rovný lem

    Toto tričko má rovný lem a lze jej nosit zastrčené nebo rozepnuté

  • Inkousty bez PVC a ftalátů

    Sítotiskové inkousty neobsahují PVC ani ftaláty

  • Podpora lidí, kteří vyrobili tento produkt

    Fair Trade Certified™ šité, což znamená, že lidé, kteří to vyrobili, získali prémii za svou práci

  • Země původu

    Vyrobeno v Indii.

    Hmotnost

    113 g (4 oz)

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz