Women's Classic Retro-X Fleece Vest - Patagonia
Detailní popis produktu
Funkce
Vnější strana z fleece/polyesterová podšívka ze síťoviny s větruodolnou bariérou
Větruvzdorná bariéra spojená mezi příjemným vnějším materiálem z 85% recyklovaného polyesteru a podšívkou z kartáčovaného polyesteru mesh odvádějící vlhkost.
Celopropínací zip s vnitřní klopou proti větru
Přední zip po celé délce s vnitřní klopou proti větru
Náprsní kapsa a kapsa na ruce na zip
Vertikální náprsní kapsa na zip je vyrobena z nylonu; kapsy na ruce na zip jsou podšité síťovinou z kartáčovaného polyesteru.
Délka přes boky
Délka přes boky
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, získali za svou práci prémii.
Taháčky z grošovaného materiálu na všech zipech.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
420 g (14,8 oz)
Materiály
Tělo: 13 uncí 100% polyesteru (85 % recyklovaného) s lepeným ¼" rounem.
Podšívka: 3,2 unce 100% polyesteru (50% recyklovaného) z osnovní pleteniny s větruodolnou bariérou a technologií HeiQ® Pure proti zápachu.
Náprsní kapsa, vnější límec a klopa proti větru: Materiál: 3,4oz 100% nylonová hladká vazba s DWR (odolnou vodoodpudivou) úpravou.
Šití s certifikací Fair Trade Certified™
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).