Men's Long-Sleeved P-6 Logo Responsibili-Tee - Patagonia

Akce
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 290 Kč –20 %
Men's Long-Sleeved P-6 Logo Responsibili-Tee - Patagonia
1 290 Kč –20 % 1 032 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

 Využitím zbytků látek a recyklovaných lahví tento 100% recyklovaný oděv snižuje naši závislost na původních materiálech. Vědět lépe; udělat lépe. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podnikáme, abychom zachránili naši domovskou planetu
První uhlíkově neutrální tričko Patagonia vyrobené ze 100% recyklovaných látek
Klasické tričko s dlouhým rukávem Crew
Tričko s dlouhým rukávem a výstřihem je univerzální a lze ho nosit samostatně nebo vrstvit.
Žebrovaný výstřih a podlepená ramena
Žebrovaný výstřih a podlepené ramenní švy pro pohodlí a odolnost
Rovný spodní lem
Rovný lem je univerzální; tričko lze nosit zastrčené i nezastrčené
Barvy bez PVC a ftalátů
Sítotiskové barvy neobsahují PVC a ftaláty.
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šité s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno v Mexiku.
Hmotnost
255 g (9 oz)
Materiály
5,6 unce, 50 % recyklovaná bavlna/50 % recyklovaný polyesterový žerzej.
Tkanina je certifikována jako bluesign® approved
Šitá s certifikací Fair Trade Certified™

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz