Patagonia Baby LW Crew Sweatshirt How To Heal Jr: Antique Pink

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
990 Kč –20 %
patagonia-baby-lw-crew-sweatshirt-how-to-heal-jr--antique-pink
990 Kč –20 % 792 Kč
Skladem Skladem Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Celoroční mikina s klasickým výstřihem a měkkým, lehkým úpletem, který se skvěle hodí k vrstvení. Šitá s certifikací Fair Trade Certified™.

Fair Trade - 83 % naší řady je šito s certifikací Fair Trade Certified™. To je více Fair Trade stylů než u jakékoli jiné značky oblečení.

Ekologická - 100 % panenské bavlny v našem oblečení je pěstováno ekologicky. Méně než 1 % celosvětově pěstované bavlny je organické.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace a funkce


Tkanina z organické bavlny a polyesteru Fleece
Pletený fleece je vyroben z měkké směsi organické bavlny a polyesteru.

Stylová mikina s výstřihem
Ležérní mikina s výstřihem a spadlými rukávy a žebrovanými manžetami a spodním lemem.

Originální umělecké dílo
Umělci podle barevného provedení: Ty Williams (FSNE), Wyatt Hersey (HTPI)

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Indii.

Hmotnost
111 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz