Patagonia - Cord Fjord Coat - Nest Brown
Detailní popis produktu
Podrobnosti o materiálech
Vyrobeno z vnější strany ze širokého manšestru ze 100% organické bavlny, podšito 100% bavlnou z oboustranně kartáčovaného flanelu Conversion a zatepleno 100% recyklovaným prachovým peřím (kachní a husí peří regenerované z výrobků z prachového peří) o síle 600 plniv ve velkých, širokých, hřejivých přepážkách.
Rukávy s podšívkou pro snadné klouzání
Rukávy jsou podšité 100% polyesterem (70 % recyklovaný) v hladké vazbě pro snadné oblékání a svlékání.
Středový přední zip se stojatým límcem
Středový dvoucestný zip Vislon® je pohodlný, nastavitelný a lemovaný tříbarevnou lezeckou šňůrkou; vnitřní větrná léga se zapíná na zip do stojatého límce, který je zateplený 100% recyklovaným prachovým peřím (kachní a husí peří regenerované z výrobků z prachového peří).
Kapsy s podšívkou
Přední kapsy s podšívkou ze 100% bavlny v provedení Conversion brushed flanel pro větší teplo.
Vnitřní kapsa
Vnitřní bezpečnostní kapsa inspirovaná stylem Retro-X se zipem s reverzní cívkou lemovaným tříbarevnou horolezeckou šňůrkou.
Délka přes boky a boxerský střih
Délka přes boky; rovný boxerský střih; skvělé pro vrstvení
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.
Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.
Hmotnost
1 134 g (40 oz)
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).