Patagonia Men's Lightweight Synchilla Snap-T Fleece Pullover - Touring Red

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 390 Kč –20 %
Patagonia Men's Lightweight Synchilla Snap-T Fleece Pullover - Touring Red
3 390 Kč –20 % 2 712 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Tento lehký klasický svetr, který poskytuje každodenní teplo a pohodlí, je vyroben z recyklovaného polyesterového rouna Synchilla® 95-100 %. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace a funkce
95-100% recyklovaný polyesterový fleece
Vyrobeno z hřejivého, 95-100% recyklovaného polyesterového rouna.

Stojatý límec a zapínání na patentky
Recyklovaný nylonový lem na stojáčku zpevňuje klasickou légu Snap-T se čtyřmi druky.

Šev v sedle a léga na náprsní kapse
Šev v sedle s recyklovaným nylonem a klopou náprsní kapsy se zapínáním na patentku.

Manžety a spodní lem šetrné k pokožce
Manžety a spodní lem s elastanovým lemováním nepropouštějí chladný vzduch a jsou měkké a příjemné na kůži.

Délka přes boky
Délka přes boky poskytuje dodatečné krytí a dobře se kombinuje s bederním pásem nebo postrojem.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Nikaragui a Salvadoru.

Hmotnost
374 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz