Patagonia Men's Microdini 1/2-Zip Fleece Pullover - Vessel Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 190 Kč
Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Kombinací dvou našich oblíbených materiálů, Micro D a Houdini, jsme vytvořili lehký fleecový pulovr s polovičním zipem, který poskytuje každodenní teplo a pohodlí. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu


Tento pulovr s polovičním zipem je vyroben z lehkého 100% recyklovaného polyesterového kartáčovaného fleecu se stojáčkem na zip, který zajišťuje teplo; vnější límec je lemován 100% recyklovaným nylonovým ripstopem z řady Houdini pro větší ochranu proti větru.


Vsazené rukávy poskytují pohodlí bez otlaků a široký rozsah pohybu; čistě zakončené manžety a spodní lem jsou hladké a měkké na kůži.

Kapsa na zip na levé straně hrudníku
Levá náprsní kapsa je vyrobena z recyklovaného nylonového ripstopu Houdini a pro větší bezpečnost se zapíná na zip.

Pohodlí po celý den
K pokožce šetrná elastanová vazba zpevňuje manžety a spodní lem pro celodenní pohodlí.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Nikaragui.

Hmotnost
284 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz