Patagonia Men's P-6 Logo Responsibili Tee - Classic Navy

Akce
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 190 Kč 1 190 Kč 1 190 Kč od 1 190 Kč –16 % –16 % –16 % - až –16 %
Patagonia Men's P-6 Logo Responsibili Tee - Navy
1 190 Kč 1 190 Kč 1 190 Kč od 1 190 Kč –16 % –16 % –16 % - až –16 % 990 Kč 990 Kč 990 Kč 1 190 Kč od 990 Kč
Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Skladem Zvolte variantu
Varianta

Toto nejklasičtější tričko Patagonia je 100% recyklované, vyrobeno ze 4,8 plastových lahví a 0,26 libry látkového odpadu a ušetří 63 galonů vody ve srovnání s běžným bavlněným tričkem. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Funkce
Podnikáme, abychom zachránili naši domovskou planetu
Tričko Patagonia s nejnižší uhlíkovou stopou je vyrobeno ze 100% recyklovaných tkanin

Klasický střih Crew
Crewneck styl je klasický, univerzální a pokryje vás téměř při čemkoli

Žebrovaný výstřih a podlepená ramena
Žebrování u krku a podlepené švy na ramenou pro pohodlí a udržení střihu

Rovný spodní lem
Tričko má rovný lem a lze ho nosit zastrčené i nezastrčené.

Barvy bez PVC a ftalátů
Sítotiskové barvy neobsahují PVC a ftaláty.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Šito s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří jej vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Mexiku.

Hmotnost
213 g (7,5 oz)

Materiály
5,6 unce, 50 % recyklovaná bavlna/50 % recyklovaný polyesterový žerzej.
Tkanina je certifikována jako schválená jako bluesign®
Šitý s certifikací Fair Trade Certified™

 

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz