Patagonia Men's Retro Pile Fleece Jacket - New Navy

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 900 Kč –20 %
Patagonia Men's Retro Pile Fleece Jacket - New Navy
3 900 Kč –20 % 3 120 Kč
Skladem Vyprodáno Skladem Zvolte variantu
Varianta

Teplá, snadno nositelná fleecová bunda vyrobená ze 100% recyklovaného polyesteru. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

100% recyklovaný polyesterový oboustranný pevný shearling fleece pro snadné nošení v teple

Zapínání na zip po celé délce se stojatým límcem
Bunda s celorozepínacím zipem pro snadné odvětrávání s průvlečným stojáčkem pro komfortní zachycení tepla.
Raglánové rukávy umožňují plný rozsah přirozené pohyblivosti ramen a pohodlí při nošení.

Detaily kapes
Levá náprsní kapsa a dvě přední kapsy jsou opatřeny popruhovými taháčky na zip.

K pokožce šetrné elastanové lemování
Manžety a spodní lem mají elastanové lemování, které je příjemné na kůži.
Konstrukce s plochými švy snižuje objem a pomáhá minimalizovat odírání švů

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno na Srí Lance.

Hmotnost
680 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz