Patagonia Women's Capilene® Cool Daily Graphic Shirt - Waters - Boardshort Logo: Milkweed Mauve X-Dye

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 490 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Náš nejuniverzálnější technický top je určen pro použití na stezce i na vodě. Je elastický a rychleschnoucí, s technologií HeiQ® Mint proti zápachu, takže se v něm budete cítit pohodlně, i když budete tvrdě pracovat v různých podmínkách, od chladných až po horké. Vyrobeno z 50-100 % recyklovaného polyesteru a vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Logo Boardshort: Logo: Milkweed Mauve X-Dye

Detailní informace

Detailní popis produktu

Měkká, rychleschnoucí tkanina
Capilene® Cool Daily je vyroben z rychleschnoucí strečové tkaniny z 50-100 % recyklovaného polyesteru, která odvádí vlhkost a poskytuje vyšší komfort při aktivitách ve vodě i mimo ni.

Vestavěná úprava proti zápachu a odvádění vlhkosti
Tkanina má odváděcí úpravu a HeiQ® Mint proti zápachu pro dlouhotrvající svěžest.

Konstrukce rukávů se vsazeným rukávem
Vsazené rukávy umožňují lepší pohyb a přizpůsobení se postavě

Minimální počet švů
Minimální prošívání a švy pomáhají omezit odírání.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno na Srí Lance.

Hmotnost
105 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz