Men's Long-Sleeved P-6 Logo Responsibili-Tee - Patagonia

Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 290 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

 Využitím zbytků látek a recyklovaných lahví tento 100% recyklovaný oděv snižuje naši závislost na původních materiálech. Vědět lépe; udělat lépe. Šité s certifikací Fair Trade™. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

  • We're in Business to Save Our Home Planet

    Patagonia’s first carbon neutral T-shirt, made with 100% recycled fabrics
  • Classic Long-Sleeved Crew

    Long-sleeved crewneck T-shirt is versatile and can be worn on its own or layered
  • Ribbed Neck and Taped Shoulders

    Rib-knit neckline and taped shoulder seams for comfort and durability
  • Straight Hem

    Straight hem is versatile; tee can be worn tucked or untucked
  • PVC- and Phthalate-Free Inks

    Screen-print inks are PVC- and phthalate-free
  • Supporting the People Who Made This Product

    Fair Trade Certified™ sewn, which means the people who made it earned a premium for their labor
  • Country of Origin

    Made in Mexico.
  • Weight

    255 g (9 oz)
  • 5.6-oz 50% recycled cotton/50% postconsumer recycled polyester jersey
  • Fabric is certified as bluesign® approved
  • Fair Trade Certified™ sewn

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává a prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz