Patagonia Baby Long-Sleeved Regenerative Organic Certified Cotton Graphic T-Shirt

Akce
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
850 Kč –18 %
Patagonia Baby Long-Sleeved Regenerative Organic Certified Cotton Graphic T-Shirt
850 Kč –18 % 690 Kč
Skladem Vyprodáno Skladem Zvolte variantu
Varianta

Dětské tričko s dlouhými rukávy pro každodenní nošení ze 100% regenerativní organické bavlny s certifikací Organic Certified™, které je měkké na dotek, skvěle padne a je potištěno sítotiskem bez obsahu PVC a ftalátů. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vyrobeno ze 100% bavlněné tkaniny Regenerative Organic Certified™, která je měkká na dotek a skvěle padne; bavlna ROC™ pochází z farem, které pracují na nejvyšší ekologické normě, jejímž cílem je obnova půdy, dodržování dobrých životních podmínek zvířat a zlepšení života zemědělců; tyto postupy snižují emise skleníkových plynů a mohly by pomoci zachytit více uhlíku než konvenční zemědělství.


Podlepené ramenní švy pro pohodlí a zachování střihu

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Indii.

Hmotnost
57 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz