Patagonia Baby Micro D Snap-T Fleece Jacket - Vessel Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
1 990 Kč
Skladem Skladem Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Styl Snap-T se snoubí s naším 100% recyklovaným polyesterem Micro D fleece a vytváří měkkou, pohodlnou bundu s kapucí po celé délce zipu pro děti. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Hřejivá, měkká tkanina Microfleece
Tělo bundy je vyrobeno z hřejivého, rychleschnoucího 100% recyklovaného polyesterového mikrofleecu s kontrastním barevným blokováním.

Chrání před chladem
Kapuce má elastanovou vazbu, která skvěle padne; vazba na otvorech rukávů a spodním lemu zabraňuje prochladnutí.

Detaily zipu
Zip po celé délce má fleecovou větrnou légu s lemováním z popruhů, garáž na zip a taháček z popruhů.

Zábavná náprsní kapsa
Levá náprsní kapsa na patentku má recyklovanou nylonovou légu.


Dvě kapsy na ruce


Vyrobeno s ohledem na opotřebení, takže je na něm všitý štítek s identifikačními údaji pro předávání z ruky do ruky.

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Salvadoru.

Hmotnost
130 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz