Patagonia Fitz Roy Icon Uprisal Hoody - Ink Black

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
2 690 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Mikina Uprisal je Unisex. Dámské velikosti mají o číslo větší velikost. Pokud je velikost S, tak je dámská velikost M.

Naše mikina Fitz Roy Icon Uprisal Hoody je vyrobena ze 100% recyklovaného úpletu, který má kartáčovaný vnitřek a je přirozeně elastický. Díky využití zbytků látek a recyklovaných lahví snižuje tento oděv naši závislost na primárních surovinách. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Vyrobeno ze 100% recyklovaného úpletu s kartáčovaným vnitřkem a přirozenou elasticitou; měkká a odolná tkanina je směsí 55 % recyklovaného polyesteru a 45 % recyklované bavlny.

Pohodlný svetr s kapucí
Klasická mikina se stahovací šňůrkou a klokaní kapsou na ruce.

Pletené žebrové panely, manžety a spodní lem
Boční panely, manžety a spodní lem z žebrového úpletu; žebrované boční panely zajišťují lepší pohyblivost

Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno v Mexiku.

Hmotnost
680 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz