Patagonia Kids' Lightweight Insulated Fjord Jacket - Spotter: Endless Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 290 Kč
Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Dětská lehká zateplená bunda Fjord s prošívanou průsvitnou podšívkou, zapínáním na knoflíky a předními kapsami je klasická vrstva, která nevyjde z módy a projde rukama mnoha dětí. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Přírodní vlákna a prošívaná podšívka
Tělo je vyrobeno ze 100% bavlny z oboustranně kartáčovaného flanelu Conversion, prošívaná průsvitná podšívka je vyrobena ze 100% recyklovaného polyesterového taftu certifikovaného organizací OceanCycle a pochází z pobřežních komunit ohrožených znečištěním plasty.

Podrobnosti o izolaci
Zateplení hřejivým 80g Thermogreen™ ze 100% recyklovaného polyesteru.

Přední strana na knoflíky
Knoflíková léga po celé délce umožňuje snadné přizpůsobení měnícím se podmínkám.

Podrobnosti o kapsách
Dvě kapsy na ruce a jedna kapsa na levé straně hrudníku s klopou a zapínáním na knoflík.

Vhodný pro hru
Uvolněný střih se spadlým spodním lemem nabízí pohodlí a komfort při nošení.

Podpora lidí, kteří tento výrobek vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento výrobek vyrobili, si za svou práci zasloužili prémii.

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
505 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz