Patagonia M's Isthmus Anorak Early Teal

Akce Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
3 790 Kč –10 %
patagonia-m-s-isthmus-anorak-early-teal
3 790 Kč –10 % 3 390 Kč
Vyprodáno Skladem Vyprodáno Zvolte variantu
Varianta

Tento lehký větrovka pulovr inspirovaný z našich archivů je vhodný pro všechna roční období. Je vyrobena z 95 % nylonu (65 % recyklovaného)/5 % elastanu s povrchovou úpravou DWR (odolná vodoodpudivá úprava) a ochranou proti slunci 40+ UPF, rychle schne a poskytuje ochranu před větrem a lehkou vlhkostí.

Recyklované - 68 % našich tkanin v této sezóně je vyrobeno z recyklovaných materiálů. Méně než 10 % celosvětově vyrobených vláken je vyrobeno z recyklovaných materiálů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Specifikace a funkce


Ochrana proti slunci 40+ UPF
Skořepina je vyrobena z 95 % z nylonu (65 % recyklovaného)/5 % z elastanu s ochranou proti slunečnímu záření 40+ UPF a povrchovou úpravou DWR (odolná vodoodpudivá úprava), která odvádí lehkou vlhkost.

Třípanelová kapuce
Pevná třípanelová kapuce s nastavitelnou stahovací šňůrkou kolem otvoru se stáhne, když se rozední.

Čtvrteční zip
Čtvrtinový zip se zipem Vislon® a širokou krytou légou, která se zapíná na patentky.

Podrobnosti o kapsách
Vodorovná kapsa s klopou na zip se zapíná na patentky a slouží jako kapsář; přední kapsa na batoh.

Nastavitelné manžety
Klasické, vsazené rukávy s klínovými manžetami a dvěma sadami patentek pro nastavení.

Podrobnosti o lemu a délce
Rovný spodní lem; délka přes boky

Země původu
Vyrobeno ve Vietnamu.

Hmotnost
553 g

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz