## TEXT: SLEVY AŽ 60 % LINK: /slevy/ ##

Patagonia Baby Capilene® Silkweight T-Shirt - Rainbow Wave: Abundant Blue

Novinka
Neohodnoceno
Značka: Patagonia
790 Kč
Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Varianta

Lehké a pohodlné tričko pro děti pro pobyt ve vodě i mimo ni. Je vyrobeno z naší prodyšné, elastické tkaniny Capilene® Silkweight, která rychle schne a má ochranu proti slunci 40+ UPF. Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™.

Detailní informace

Detailní popis produktu

      Stretchy, Comfortable Fabric

  • Body fabric is made from stretchy 84% recycled polyester/16% elastane jersey with 40+ UPF sun protection

  • Smooth Flat-Seam Construction

    Smooth jersey fabric is comfortable against the skin and slides easily under layers, with flat-seam construction throughout that prevents chafing

  • Designed for Movement

    Short-sleeved top with forward-shoulder seams, set-in sleeves that reach the elbows, and underarm gussets for movement and comfort

  • Drop-Tail Hem

    Drop-tail hem offers additional coverage

  • Supporting the People Who Made This Product

    Made in a Fair Trade Certified™ factory, which means the people who made this product earned a premium for their labor

  • Country of Origin

    Made in Sri Lanka.

  • Weight

    51 g

Doplňkové parametry

Kategorie: Dětská trika
EAN: 196924871304

Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování. 

Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží. 

Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů). 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptak.cz