Patagonia Women's Point Reyes Canvas Coat - Nest Brown
Detailní popis produktu
Detaily látky
Tělo bundy je vyrobeno ze 100% regenerativní organické certifikované® bavlněné plátna o gramáži 9,5 oz, s manžetami a límcem z manšestru pro větší odolnost a pohodlí.
Bunda s pravidelným střihem
Bunda ve stylu pracovního pláště s pravidelným střihem a délkou pod boky.
Manžetový límec
Manžetový límec zdůrazňuje odolnost.
Zapínání na knoflíky
Zapínání na knoflíky pro větší teplo.
Náprsní kapsa
Náprsní kapsa s klopou a zapínáním na knoflík zajišťuje bezpečí vašich věcí.
Dvě kapsy na zahřátí rukou
Dvě kapsy na zahřátí rukou s dvojitým vstupem: otvory nahoře a otvory po stranách.
Podpora lidí, kteří tento produkt vyrobili
Vyrobeno v továrně s certifikací Fair Trade Certified™, což znamená, že lidé, kteří tento produkt vyrobili, získali za svou práci prémii.
Země původu
Vyrobeno na Srí Lance.
Tělo
9,5 oz 100% regenerativní organická certifikovaná® bavlněná plátna
Límec a manžety
9 oz 100% organická bavlna 12-wale manšestr
Vyrobeno v továrně s certifikátem Fair Trade Certified™.
Pokyny pro péči
Pratelné v pračce na teplotu 40 °C, nebělit, sušit v sušičce na nízkou teplotu, žehlit na teplotu 150 °C.
Translated with DeepL.com (free version)
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Bundy a vesty |
|---|---|
| EAN: | 198077459026 |
Patagonia, založená Yvonem Chouinardem v roce 1973, je americká oděvní společnost, která prodává outdoorové oblečení. První obchod byl otevřen v roce 1973 ve Ventuře a prodával na zakázku horolezecké vybavení, než rozšířil svou výrobní řadu o oblečení vytvořené pro jiné outdoorové sporty, jako je surfování.
Kromě sportovního oblečení dnes Patagonia nabízí také outdoorové produkty, jako je kempingové jídlo, spací pytle a batohy. Ve snaze být udržitelnou společností představila společnost Patagonia v roce 2017 koncept ‚Worn Wear‘, který zákazníkům umožňuje vracet konkrétní položky společnosti Patagonia v dobrém stavu výměnou za nový kredit na zboží.
Patagonia se navíc zapojila do řady kampaní za ochranu životního prostředí a politických aktivistů, včetně 1 % svých celkových prodejů ekologickým skupinám a 100 % prodejů z Černého pátku ekologickým organizacím (což dosáhlo 10 milionů dolarů).
